
Świętokrzyskie
Forum Biznesu
Edycja 2023
Bałtów
Zrównoważony rozwój siłą napędową regionu
Dziękujemy za udział i do zobaczenia na następnym forum
Galeria
Zobacz fotorelację




























Tematy Forum
Raportowanie ESG , ekspansja na rynki zagraniczne, zrównoważony leadership, wyzwania i szanse dla przedsiębiorców na rynku świętokrzyskim, to tylko część tematów, które poruszymy.
Dla Kogo
To przestrzeń dla małych, średnich i dużych przedsiębiorców, którzy chcą się rozwijać, szukają nowych rozwiązań i pomysłów oraz chcą zwiększać obszar swojej działalności.
Dlaczego warto?
Świętokrzyskie Forum Biznesu

01.
Kompleksowe podejście do aktualnych wyzwań w biznesie
Forum skupia się na najważniejszych aspektach współczesnego biznesu, od zrównoważonego rozwoju poprzez ESG, po wsparcie dla przedsiębiorców i kierunki ekspansji zagranicznej. Uczestniczenie w niej pozwala zdobyć w jednym miejscu wiedzę na wiele kluczowych tematów.
02.
Networking na wysokim poziomie z lokalnymi liderami
Udział w forum to doskonała okazja do nawiązania kontaktów z innymi przedsiębiorcami i liderami z regionu. Współpraca, wymiana doświadczeń i nawiązywanie nowych relacji biznesowych mogą przynieść nieocenione korzyści w przyszłości.
03.
Odkrywanie nowych możliwości biznesowych
Poprzez omówienie szans, jakie niesie transformacja energetyczna oraz wsparcia dostępnego w regionie, przedsiębiorcy będą mogli zidentyfikować nowe możliwości dla swoich firm. Wiedza na temat kierunków rozwoju energetyki, w szczególności w kontekście wodoru, oraz zrozumienie, jakie wsparcie jest dostępne na poziomie regionalnym, może pomóc uczestnikom w rozszerzaniu działalności lub adaptacji ich biznesów do przyszłych wyzwań rynkowych.
04.
Zrównoważony rozwój
Czym jest dyrektywa ESG, jaki ma wpływ na biznes i rozwój firm.Jak przygotować zespoły do wdrożenia polityki zrównoważonego rozwoju.Czym jest nowoczesne przywództwo.
Miejsce wydarzenia
Restauracja „Bałtowski Zapiecek” zlokalizowana na terenie Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego to renomowane miejsce spotkań okolicznościowych i biznesowych.
To przestrzeń dopasowana do potrzeb i oczekiwań gości biznesowych, która oferuje:
- salę restauracyjną wraz z antresolą na łączną liczbę 250 os.
- salę bankietowo – szkoleniową na łączną liczbę 350 os.
- kameralną salę w regionalnej winiarni na łączną liczbę 30 os.
- catering w formie serwisu a’la carte oraz bufetu
- bezpłatne wi–fi
- wyposażenie konferencyjne: projektor, flipchart, scena z mównicą, nagłośnienie
- dowolność w układzie stołów i krzeseł (układ bankietowy/ konferencyjny/ szkoleniowy)
- taras z widokiem na stok narciarski
- bezpłatne miejsca parkingowe
Restauracja „Bałtowski Zapiecek” wyróżnia się doskonałym jedzenie, profesjonalną obsługą i niepowtarzalnym wystrojem.


Program FORUM
9:15 – 9:45 | Rejestracja, kawa powitalna i networking prowadzony |
9:45 – 10:00 | Uroczyste rozpoczęcie, przywitanie gości Prowadzący -Piotr Pilewski (Dziennikarz i manager z 20-letnim doświadczeniem) |
10:00 -11:00 | ESG – Wyzwanie czy szansa dla przedsiębiorców Debata Magdalena Legęć (Mentorka, Coach, HR Executive, Trenerka), Bartłomiej Nowak (Development Director Cement Ożarów S.A,), Marta Biernacka-Miernik (Członkini zarządu Polskie Stowarzyszenia ESG), Joanna Dargiewicz-Rożek (Członkini zarządu Polskie Stowarzyszenia ESG), Kamil Lachowski (Prezes LDK sp. z o.o.) |
11:00 – 11:30 | Narzędzia wspierające ESG. Zdalni specjaliści z niepełnosprawnościami. Piotr Konopka (Head Of Business Development InnoThink Sp. z. o o) |
11:30 – 12:00 | Przerwa kawowa – networking |
12:00 – 12:45 | Obszary wsparcia Przedsiębiorców przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu Wojciech Nowicki (Departament Komunikacji, Partnerstwa i Promocji PAIH) |
12:45 – 13:30 | Zrównoważony rozwój, co oznacza dla przedsiębiorców Agnieszka Cyniak (Wiceprezes MOVON Concept Sp. z o. o.), Magdalena Legęć (Mentorka, Coach, HR Executive, Trenerka) |
13:30 – 14:30 | Przerwa – networking |
14:30 – 15:00 | Wodór jako przyszłość energetyki i szansa na rozwój Województwa Świętokrzyskiego Debata Magdalena Szczukiewicz (Dyrektor ds. Rozwoju i Komunikacji ŚGP INDUSTRIA S.A.), Krzysztof Wawszczak (Dyrektor handlowy Energy Trade Solutions S.A. ) |
15:00 – 15:45 | Na jakie wsparcie może liczyć przedsiębiorca w Świętokrzyskim Debata Edyta Suchoń (Prezes Zarządu Świętokrzyski Fundusz Poręczeniowy Sp. z o.o.), Mariusz Jędrzejewski (Świętokrzyski Fundusz Rozwoju), Cezary Tkaczyk (Prezydent Starpolska Izba P-H), Łukasz Bilski (Prezes Centrum Innowacji Gospodarczej i Technologii) |
15:45 – 16:30 | Zrównoważony leadership – rola kobiet i mężczyzn w zarządzaniu Debata Agnieszka Dziedzic (Dyrektor Marketingu VIVE Textile Recycling), Tomasz Laudy (Doradca Zarządu VIVE Textile Recycling), Anna Kaczmarska (Dyrektor do Spraw Komunikacji PAIH), Wioletta Łagowska (Członkini zarządu MOVON Concept Sp. z o.o.), Magda Ścibór (HR Manager Cement Ożarów S.A.) |
16:30 – 17:00 | Uroczyste zakończenie i wręczenie certyfikatów w postaci statuetek dla nowych członkiń Elite Bussines Club |
Agenda w przygotowaniu.
Prelegenci

Agnieszka Dziedzic
Dyrektor Marketingu
VIVE Textile Recycling

Agnieszka Dziedzic
Dyrektor Marketingu VIVE Textile Recycling
Senior Dyrektor w korporacjach polskich i międzynarodowych dynamicznie rozwijającego się sektora technologicznego i biznesowego: Microsoft, Mennica Polska, Prokom Software S.A., IBM, VIVE Textile Recycling. Liderka doświadczona w Zarządzaniu Zmianą, Business Development, Marketingiem, Sprzedażą, Gavernment Affairs i PR.
Pomaga w organizowaniu ścieżek kształcenia liderów i w maksymalnym wykorzystaniu ich umiejętności i możliwości. Wykorzystuje w niej nie tylko doświadczenie zawodowe, ale też wiedzę ze studiów i szkoleń odbywanych w m.in. w Polsce, Niemczech, Austrii czy Rosji.
Dzięki połączeniu doświadczenia i wiedzy dobrze rozumie modele biznesu, mechanizmy czy dynamiki jakie działają w organizacjach.
Prywatnie pasjonatka samorozwoju, poznawania nowych kultur, teatru i sportu. Globtroterka, podróżująca po świecie aby czerpać z jego różnorodności.

Piotr Pilewski
Dziennikarz i manager
z 20-letnim doświadczeniem

Piotr Pilewski
Dziennikarz i manager z 20-letnim doświadczeniem w mediach elektronicznych
Dziennikarz i manager z 20-letnim doświadczeniem w mediach elektronicznych odpowiedzialny m.in. wprowadzanie i transformację cyfrowych marek. Przez ostatnie lata realizował projekty dla największych firm mediowych w Polsce w rolach:
– redaktora naczelnego money.pl/szefa obszaru biznes i finanse w WP
– z-cy redaktora naczelnego Forbes Polska ds. online
– p.o redaktora naczelnego i z-cy redaktora naczelnego Business Insider
Polska od początku powstania serwisu
Wcześniej przez trzy lata rozwijał Redakcję Informacji w Polskim Radiu
RDC, gdzie odpowiadał za pracę ponad 30-osobowego zespołu i rozwój
redakcji. Pracował też w Radiu Tok FM, Radiu Eska i portalu money.pl na
początku jego działalności, a po latach odpowiadał za podniesienie
prestiżu tej marki, doprowadzając wraz z zespołem do osiągnięcia
pozycji największego i najbardziej opiniotwórczego serwisu biznesowego w
Polsce.

Piotr Konopka
Head Of Business Development InnoThink Sp. z. o o

Piotr Konopka
Head Of Business Development InnoThink Sp. z. o o
Menedżer z doświadczeniem korporacyjnym, jak i w prowadzeniu własnej firmy. Zawodowo wspiera korporacje w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. W swojej firmie – Innothink – zatrudniającej wyłącznie osoby z niepełnosprawnościami, odpowiada za sprzedaż, finanse i za kwestie formalne. Tworzymy działy księgowe, kadrowe, sprzedażowe, działające w 100% zdalnie – np. dział call center obsługiwany przez osoby niewidome czy działy kadrowe zatrudniające osoby głuche. Łącznie zatrudniliśmy przez wiele lat ponad 10.000 osób dla naszych klientów. Umiemy obsłużyć ponad 40 procesów biznesowych.
Doświadczony networker. W latach 2010 – 2019 działał w BNI Polska, największej na świecie profesjonalnej organizacji rekomendacji biznesowych, gdzie przez wiele kadencji zaangażowany był w rozwój organizacji jako prezes grupy (przez 3 kadencje), wiceprezes grupy (3 kadencje) czy trener regionalny. Od 2018 roku udziela się w gronie lokalnej organizacji Warsaw Society of Fellows, zrzeszającej przedsiębiorców z branży nowych technologii, którzy prowadzą firmy z minimalnym obrotem 1 mln PLN rocznie.
Działa także aktywnie, od 1996 roku, w sektorze pozarządowym – w organizacji studenckiej AIESEC Polska. W latach 1996-1999 był jej członkiem. Od 2020 roku, jest mentorem dla młodych alumni AIESEC Polska w ramach międzynarodowego programu mentoringowego opracowanego we współpracy z firmą Kingmakers Polska. Program ten otrzymał wyróżnienie EMCC Poland (międzynarodowa NGO, skupiającą ekspertów-praktyków mentoringu, która skupia się na promowaniu dobrych praktyk zawodowych). Program jest organizowany przez Stowarzyszenie Alumni AIESEC Polska. Piotr zasiada już drugą kadencję (od 2021 roku) w zarządzie Stowarzyszenia. Jest również w Radzie Doradców Komitetu Lokalnego AIESEC Kielce jak i w Radzie Doradców AIESEC Polska.
Prywatnie miłośnik nordic walking (przeszedł np. 1,2 mln kroków w październiku 2023 roku). Sport ten był częścią jego przemiany opisanej w książce „Jak schudłem 50,5 kg w 5 miesięcy i 5 dni” (https://50kg.pl). Słucha ciężkiej muzyki jeżdżąc na koncerty ulubionych zespołów, kolekcjonuje tatuaże związane z motywami fantasy i science fiction. Zbiera zegarki a w wolnym czasie słucha audiobooków i ogląda filmy z gatunku (jak to określa) kinematografii niezobowiązującej intelektualnie.

Agnieszka Cyniak
Wiceprezes
MOVON Concept Sp. z o. o.

Agnieszka Cyniak
Wiceprezes MOVON Concept Sp. z. o o
MENTORING, COACHING i TRENING MENTALNY W BIZNESIE, DORADZTWO BIZNESOWE
Ekspertka w rozwoju biznesowym, specjalizująca się w mentoringu, coachingu i treningu mentalnym. Z 20-letnim doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych w korporacjach, koncentruje się na rozwoju kompetencji zarządczych, komunikacyjnych i organizacyjnych. Jej celem jest wspieranie liderów w budowaniu zespołów i rozwijaniu potencjału ludzi. Jest ambasadorką treningu mentalnego w biznesie i przeciwdziałania „samotności lidera”, prowadząc projekty związane z rozwojem osobistym, zawodowym, rezyliencją i budowaniem pewności siebie.
Jej pasją jest odkrywanie potencjału ludzi, pomaganie im spełniać marzenia i żyć szczęśliwie. Kieruje się wartościami takimi jak szacunek, partnerstwo, odpowiedzialność, szczerość, otwartość i autentyczność. Jej mocnymi stronami są komunikatywność, elastyczność, kreatywność i wiara w możliwości.

Edyta Suchoń
Prezes Zarządu Świętokrzyski Fundusz Poręczeniowy Sp. z o.o.

Edyta Suchoń
Prezes Zarządu Świętokrzyski Fundusz Poręczeniowy Sp. z o.o.
Ukończyła studia wyższe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, kierunek „Organizacja i zarządzanie”. Studia podyplomowe „Administracja państwowa i samorządowa” na Wyższej Szkole Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach oraz Executive Master of Business Administration w Warszawie.
Swoją karierę zawodową rozpoczęła od pracy w jednym z kieleckich banków, następnie pełniła wysokie funkcje kierownicze w firmie w sektorze prywatnym. Przez wiele lat kolejne doświadczenie w finansach zdobywałana na stanowiskach dyrektorskich w Świętokrzyskim Urzędzie Wojewódzkim w Kielcach, w prywatnej firmie oraz w Urzędzie Miasta Kielce. Od 2019 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu w Świętokrzyskim Funduszu Poręczeniowym Sp.

Tomasz Laudy
Doradca Zarządu
VIVE Textile Recycling

Tomasz Laudy
Doradca Zarządu VIVE Textile Recycling
Doradca Zarządu VIVE Textile Recycling. Od ponad 25 lat zarządza organizacjami o międzynarodowym zasięgu. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu biznesów oferujących usługi B2B, w tym przedsiębiorstw dostarczających rozwiązań ICT. Tworzy i wdraża innowacje. Jest m.in. współtwórcą pierwszego polskiego klastra UX z rozwiązaniami, które zostały wdrożone w największych instytucjach bankowych i ubezpieczeniowych. Pracował dotychczas zarówno w regionie CEE jak i na Bliskim Wschodzie i w Azji. Jest ekspertem w zarządzaniu sprzedażą, logistyką i marketingiem. Opracowuje i skutecznie wdraża nowe strategie i plany operacyjne w najbardziej złożonych organizacjach. Dzięki globalnemu doświadczeniu łączy kompetencje biznesowe ze znajomością kultury międzynarodowej i skutecznością w budowaniu trwałych relacji z kluczowymi partnerami. Jest również inwestorem i mentorem.

Wioletta Łagowska
Członkini zarządu MOVON Concept Sp. z o.o.

Wioletta Łagowska
Członek zarządu MOVON Concept Sp. z o.o.
HOLISTYCZNY COACH DS. ZDROWIA I DOBROSTANU/PSYCHODIETETYK/NAUCZYCIEL JOGI/MEDYTACJI & MINDFULNESS
Po 15 latach kariery w logistyce i zarządzaniu projektami, skierowała się w stronę holistycznego zdrowia liderów. Od 4 lat towarzyszy liderom w osiąganiu równowagi ciała, umysłu i duszy. Jako Psychodietetyk, pomaga klientom zdrową dietą dostosowaną do ich potrzeb, korzystając z doświadczenia w zarządzaniu projektami. Jako Coach holistycznego zdrowia łączy wiedzę o żywieniu, psychologii i zarządzaniu stresem, wspierając transformację i rozwój potencjału klientów.
Jako Nauczyciel Jogi, Praktyk Medytacji i Mindfulness rozwija świadomość ciała i umysłu, pomagając w redukcji stresu i elastyczności. Jej misją jest inspirowanie liderów do zdrowego życia i lepszego zarządzania projektami. Posiada umiejętności komunikacyjne, zarządzanie sobą, i radzenie sobie ze stresem.

Anna Kaczmarska
Dyrektor do Spraw Komunikacji PAIH

Anna Kaczmarska
Dyrektor do Spraw Komunikacji PAIH
Dyrektor Departamentu Komunikacji, Partnerstwa i Promocji w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. Z sukcesem wprowadziła na rynek wiele marek mediowych. Jej ulubiona marka, którą wprowadziła i jest dumna z jej rozwoju to Forbes Women. Długofalowo odpowiadała za strategię, nowe modele biznesowe oraz restrukturyzacje wielu firm. Zasiadała w Radzie nadzorczej IAB Polska oraz Polskie Badanie Internetu. Certyfikowany Coach ICC.
Doświadczony praktyk biznesu, mentor, otwarty umysł. Zawsze gotowa na szereg zmian. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, magister Socjologii oraz Zarządzania i Marketingu, absolwentka studiów podyplomowych z zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Prywatnie: mama, pasjonatka podróży, rozwoju osobistego, zgłębiania relacji międzyludzkich i rozwoju talentów.

Łukasz Bilski
Prezes Centrum Innowacji Gospodarczej i Technologii

Łukasz Bilski
Prezes Centrum Innowacji Gospodarczej i Technologii
Łukasz Bilski – Prezes Centrum Innowacji Gospodarczej i Technologii, rodzinnej firmy non-profit pełniącej rolę Instytucji Otoczenia Biznesu, Prezes Świętokrzyskiego Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, Wspólnik Zarządzający Business Horizon Office w Kielcach, Ekspert ds. finansowania i wdrażania innowacji międzysektorowych Fundacji Centrum Europy Lokalnej.
Doradca ds. innowacji oraz dostępności, mentor i trener biznesu, multiprzedsiębiorca, skupiający swoją działalność na terenie Polski Wschodniej ze szczególnym uwzględnieniem województwa świętokrzyskiego.
Menadżer z ponad szesnastoletnim doświadczeniem w zakresie pozyskiwania i rozliczania środków z UE, wsparcia w rozwoju MŚP i wdrażania na rynek innowacji, implementacji uniwersalnego projektowania oraz współpracy nauki z biznesem. Specjalizuje się w dziedzinach związanych z dostępnością, technologiami omnimedycznymi, biogospodarką oraz transformacją cyfrową, w tym przemysłem 4.0 i 5.0. Na co dzień zajmuje się rozwojem relacji na linii BIZNES-NAUKA-JST-NGO, efektywnie szukając wspólnych celów i możliwości współpracy międzysektorowej oraz promując transfer wiedzy i technologii. Aktywnie zaangażowany w proces powstawania nowych firm ze szczególnym uwzględnieniem startupów oraz przedsiębiorstw ekonomii społecznej.
Jako wspólnik 7 przedsiębiorstw na różnym etapie rozwoju, aktualnie współpracuje z licznymi firmami w zakresie pozyskiwania finansowania na ciekawe pomysły biznesowe oraz wdrożenia innowacyjnych produktów i usług na rynek.

Krzysztof Wawszczak
Dyrektor handlowy Energy Trade Solutions S.A.

Krzysztof Wawszczak
Dyrektor handlowy Energy Trade Solutions S.A.
Dyrektor handlowy Energy Trade Solutions S.A. absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, na wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii. Z Grupą EkoEnergia Polska związany od 2021 roku. Swoją karierę a przede wszystkim wiedzę w działach handlowych buduje już od 14 lat. W 2023 roku został Prezesem pierwszej Spółdzielni Energetycznej Nowa Słupia w województwie świętokrzyskim. Doskonale potrafi doradzić jak osiągnąć samowystarczalność energetyczną w firmie czy samorządzie. Ponadto godzinami może mówić o optymalizacji zużycia energii, korzyściach finansowych, ale także o uzyskaniu niezależności energetycznej. Prywatnie pasjonat historii i rekonstrukcji historycznych, szczęśliwy mąż i ojciec Liliany i Tymoteusza.

Kamil Lachowski
Prezes LDK sp. z o.o.

Kamil Lachowski
Prezes LDK sp. z o.o.
Jestem Kamil Lachowski, prezes LDK sp. z o.o. – firmy stojącej za marką Karteko i KartonyUzywane.pl. Z połączenia mojego zamiłowania do ekologii i doświadczenia w e-commerce narodził się innowacyjny model biznesowy. Działamy na rzecz gospodarki obiegu zamkniętego, oferując zrównoważone rozwiązania dla firm w zakresie gospodarki odpadami i opakowaniami.

Cezary Tkaczyk
Prezydent Staropolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Kielcach

Cezary Tkaczyk
Prezydent Staropolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Kielcach
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Ekonomicznej (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny) w Poznaniu – Wydziału Zarządzania w ramach Polsko-Niemieckiego Programu MBA. W latach 2000 do 2016 pracował w Zarządzie Specjalnej Strefy Ekonomicznej „Starachowice” S.A., kolejno na stanowiskach: Członka Zarządu, Wiceprezesa oraz Prezesa Zarządu. Od jesieni roku 2014 Prezydent Staropolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej w Kielcach.

Bartłomiej Nowak
Development Director Cement Ożarów

Bartłomiej Nowak
Development Director Cement Ożarów
Bartłomiej Nowak, lat 49. Szkołę wyższą kończył na wydziale elektroniki Politechniki Wrocławskiej. Podczas aktywności zawodowej rozszerzał swoją wiedzę na Akademii Górniczo Hutniczej i ponownie na Politechnice Wrocławskiej.
Jego aktywność zawodowa od samego początku związana była z przemysłem. Pierwsze kroki stawiał w hutnictwie, gdzie rozpoczynał pracę jako automatyk, aby po krótkim okresie przejąć prowadzenie działu R&D, którego główne prace ukierunkowane były na rozwój technologii związanych z procesami odlewniczymi i walcowniczymi przy jednoczesnym kładzeniu nacisku na minimalizację zużycia mediów. Kolejny etap jego zawodowego życia związał z obszarem utrzymania ruchu, pracując w międzynarodowej firmie C&S a następnie w branży ceramicznej dla polskiej firmy Ceramika Paradyż.
Następne lata kariery zawodowej wypełnione były współpracą z firmami pozyskującymi surowce skalne, gdzie na pierwszym etapie, jako kierownik projektów, prowadził procesy inwestycyjne, a następnie jako dyrektor produkcji i członek zarządu odpowiadał za cały obszar produkcyjny, w tym również za aspekty związane z szeroko rozumianą polityką CSR.
W lipcu 2022 dołączył do zespołu CRH Cement Ożarów S.A. jako Dyrektor ds. Rozwoju, który wspiera w obszarach długofalowych planów rozwojowych i zajmując się wyzwaniami związanymi z ograniczeniem emisyjności CO2, źródłami odnawialnej energii, gospodarką obiegu zamkniętego oraz zrównoważonym rozwojem.
Prywatnie jest ojcem dwójki dzieci. Wolny czas w większości poświęca na wycieczki po górach, jazdę na rowerze oraz odwiedzanie interesujących miejsc nie tylko w Polsce, choć jak przyznaje, szczególnym sentymentem, oprócz polskich gór, darzy Mazury. Pozostały czas wypełnia mu muzyka, w dużej mierze jazz oraz blues.

Joanna Dargiewicz-Rożek
Członkini Zarządu oraz współzałożycielka Polskiego Stowarzyszenia ESG

Joanna Dargiewicz-Rożek
Członkini Zarządu oraz współzałożycielka Polskiego Stowarzyszenia ESG
Członkini Zarządu oraz współzałożycielka Polskiego Stowarzyszenia ESG, integratorka środowiska związanego z idą ESG, członkini Komitetu ds. ESG działającego przy Krajowej Izbie Gospodarczej. Jedna z inicjatorek Rady Innowatorów działającej przy Polskim Stowarzyszeniu ESG, skupiającej liderów zrównoważonej transformacji, przedstawicieli agend rządowych i ministerstw. Ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w zakresie CSR, organizatorka i pomysłodawczyni akcji społecznych realizowanych przez międzynarodowe korporacje. Współzałożycielka Agencji Medialnej Strategic Advisors, realizującej kampanie z zakresu Public Affairs, Public Relations i Investor Relations dla firm m.in. z sektora motoryzacyjnego, deweloperskiego, finansowego, FMCG i branży logistycznej. Od lat łączy firmy z interesariuszami i lokalnymi społecznościami w celu wypracowania najbardziej optymalnych rozwiązań. Wcześniej związana z czołowymi polskimi mediami: Dziennikiem Polska Europa Świat, Dziennikiem Gazetą Prawną, Gazetą Wyborczą, tygodnikami Newsweek, Wprost, Przekrój oraz z portalem ObserwatorFinansowy.pl należącym do Narodowego Banku Polskiego.

Marta Biernacka-Miernik
Członkini Zarządu i współzałożycielka Polskiego Stowarzyszenia ESG

Marta Biernacka-Miernik
Członkini Zarządu i współzałożycielka Polskiego Stowarzyszenia ESG
Członkini Zarządu i współzałożycielka Polskiego Stowarzyszenia ESG, członkini Komitetu KIG ds. ESG, integratorka środowiska związanego z ideą ESG. Jedna z inicjatorek Rady Innowatorów ESG działającej przy PSE, skupiającej liderów zrównoważonej transformacji. W skład Rady wchodzą przedstawiciele dużych firm, organizacji, agend rządowych, instytucji finansowych. W codziennej pracy stara się łączyć oczekiwania interesariuszy, z wymogami regulatorów i strategią biznesową firm. Fascynatka i adwokatka tematyki odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. Jej misją jest budowanie świadomości i promocja idei odpowiedzialnego biznesu wśród jak najszerszego grona odbiorców oraz uświadamianie jakie szanse biznesowe niesie za sobą troska o klimat, środowisko czy różnorodność.

Mariusz Jędrzejewski
Prezes Zarządu Świętokrzyskiego Funduszu Rozwoju Sp. z o.o

Mariusz Jędrzejewski
Prezes Zarządu Świętokrzyskiego Funduszu Rozwoju Sp. z o.o
Mariusz Jędrzejewski to menedżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakresie finansów
i bankowości. Realizował z sukcesem szereg projektów o obszarze finansów i inwestycji. Jako menedżer buduje profesjonalne zespoły oraz rozwija sprawną i skuteczną organizację. Pracę zawodową łączy z zaangażowaniem w rozwój systemów wsparcia przedsiębiorczości w oparciu
o finansowe instrumenty zwrotne zwłaszcza w segmencie MŚP.
Pracował w największych polskich instytucjach finansowych (Pekao S.A., PKO Leasing), gdzie zdobywał umiejętności w zakresie zarządzania zespołem, analizy ryzyka kredytowego oraz marketingu. Odpowiadał także za zarządzanie sprzedażą, wdrażanie nowych produktów finansowych oraz projektów unijnych.
W latach 2019-2022 pracował
w Świętokrzyskim Funduszu Poręczeniowym, gdzie pełnił funkcję Zastępcy Prezesa Zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż, marketing oraz koordynację współpracy z instytucjami finansowymi.
Od czerwca 2022 roku związany jest ze Świętokrzyskim Funduszem Rozwoju, gdzie pełni funkcję Prezesa Zarządu odpowiedzialnego za nadzór nad kompleksową działalnością biznesową, obejmującą także ryzyko operacyjne, kredytowe i reputacyjne tego obszaru. W związku z rozszerzeniem działalności Świętokrzyskiego Fundusz Rozwoju wykraczającą poza dotychczasową rolę funduszu pożyczkowego przed Prezesem Zarządu stoją nowe wyzwania związane z łączeniem dotychczasowej działalności oraz funkcji menedżera funduszu funduszy oraz instytucji otoczenia biznesu, mając przed sobą cel jakim jest wspieranie i promowanie rozwoju województwa świętokrzyskiego i lokalnej przedsiębiorczości.
Absolwent Wydziału Informatyki Politechniki Radomskiej. Ukończył także podyplomowe studia
w zakresie bankowości i finansów w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz studia MBA w Collegium Humanum – Szkoła Główna Menadżerska.
Prywatnie: miłośnik podróży, sportowiec i ojciec 10-letniego syna – Igora.

Wojciech Nowicki
Departament Komunikacji, Partnerstwa i Promocji PAIH

Wojciech Nowicki
Departament Komunikacji, Partnerstwa i Promocji PAIH
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze międzynarodowego konsultingu biznesowego, zarządzaniu projektami oraz informacjami. Pracował jako dziennikarz oraz następnie dla międzynarodowych, obecnie podejmuje wyzwania na polu dyplomacji handlowej. W PAIH odpowiedzialny za obszar partnerstwa oraz projektów szkoleniowych.

Magda Ścibór
HR Manager
Cement Ożarów S.A.

Magda Ścibór
HR Manager Cement Ożarów S.A.
Specialties: polish labor law, payroll, , hr administration, , KPI’s Metrics and dashboards, business partnering, human resources, coaching, people development, psychological insight, change management, recruitment services, taylor-made techniques for assessing person-organization fit, organizational culture; analysis of broad range of data, creating dynamic, adjustable models of various processes, supporting transition periods, decision making,strategic thinking, flexibility, openness, persistence

Magdalena Legęć
Mentorka, Coach,
HR Executive, Trenerka

Magdalena Legęć
Mentorka, Coach, HR Executive, Trenerka
Jako Wiceprezeska Zarządu, Dyrektorka Wykonawcza, członkini rad nadzorczych, mentorka, coach od prawie 30 lat zdobywa doświadczenie w międzynarodowych i polskich firmach zajmując się zagadnieniami z obszaru strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi.
Pełniąc role krajowe i regionalne w bankach ABN AMRO, Royal Bank of Scotland, Unicredit, Pekao S.A., BGŻ i BNP Paribas zdobyła praktyczne doświadczenie operacyjne i strategiczne w zakresie prowadzenia biznesu oraz wywierania wpływu w złożonych strukturach i różnorodnych kulturach. Zarządzała funkcją HR w regionie Europy Centralnej i Wschodniej i Afryki. Brała udział w szeregu przejęć i restrukturyzacji dużych organizacji. Ma bardzo pozytywne doświadczenia we współpracy z partnerami społecznymi.
Wspiera organizacje działające na rzecz równego statusu kobiet i mężczyzn: Vital Voices Chapter Poland i Share the Care. Jest mentorką w programach dedykowanych kobietom. Wspiera startupy. Jest ekspertką w zakresie zagadnień HR Compliance i ESG. Pasjonują ją procesy społeczne wywołane trendami demograficznymi i nowymi technologiami oraz ich wpływem na kompetencje przyszłości i kształt rynku pracy.
Podczas pierwszej kadencji była wiceprzewodniczącą Polskiej Rady Kompetencyjnej Sektora Finansowego, którą do dziś wspiera w roli ekspertki. Współpracuje z uczelniami wyższymi przy realizacji projektów badawczych.
Forum Biznesowe w Bałtowie
To wydarzenie, które w jednym miejscu gromadzi przedstawicieli dużych, średnich i małych firm,
którzy chcą się rozwijać i zwiększać obszar swojej działalności.
O FORUM
Czego dowiesz się w trakcie FORUM

Partner Strategiczny


Kim jesteśmy?
Jesteśmy pierwszym punktem kontaktu dla eksporterów i inwestorów, działającym na kilkudziesięciu rynkach świata. Doradzamy bezpłatnie na rzecz rozwoju i promocji polskiej przedsiębiorczości.
Naszą misją jest zwiększenie napływu bezpośrednich inwestycji zagranicznych do kraju oraz zasięgu i dynamiki umiędzynarodowienia polskich przedsiębiorstw. Działamy zarówno w Polsce, jak i poprzez Zagraniczne Biura Handlowe (ZBH).
Łączymy globalny biznes
- promujemy rodzime produkty i usługi za granicą,
- dbamy o rozpoznawalność polskich marek na świecie,
- promujemy Markę Polskiej Gospodarki,
- pokazujemy atrakcyjność inwestycyjną Polski,
- organizujemy misje gospodarcze,
- odpowiadamy za udział Polski w Wystawach Światowych
(Expo 2025 Osaka, Kansai).
Wierzymy w siłę biznesowej współpracy
- tłumaczymy przepisy,
- pomagamy w pokonywaniu barier administracyjnych i językowych,
- wskazujemy instrumenty wsparcia oferowane przez Grupę PFR,
- dzielimy się wiedzą na temat kultury biznesowej na rynkach zagranicznych.
Główny Patron Medialny


Patroni Medialny











Organizatorzy FORUM


DLF Invest to dynamicznie rozwijająca się firma założona w 2011 roku, znana z innowacyjnego podejścia do biznesu. Rozpoczęła od inwestycji w Bałtowski Kompleks Turystyczny, szybko zdobywając pozycję lidera na rynku turystycznym – ponad pół milona turystów rocznie. W ciągu zaledwie 8 lat, DLF Invest stało się właścicielem różnorodnych atrakcji, świadczy usługi gastronomiczne i noclegowe, a także prowadzi własne media (Radio Ostrowiec). Obecnie firma realizuje inwestycję w budowę hotelu, potwierdzając swoje aspiracje do ciągłego rozwoju.

Elite Business Club to prestiżowe miejsce spotkań dla wybitnych, ambitnych kobiet biznesu. Jest to unikalne forum dla liderek, które prowadzą firmy od co najmniej pięciu lat lub pełnią role zarządcze w dużych organizacjach. Akademia Kobiet stworzyła ten ekskluzywny klub, aby umożliwić rozwój i wymianę doświadczeń w inspirującym, profesjonalnym środowisku.
KodoGrafia – Tworzymy strony www i sklep internetowe dla klientów z całego świata. Prowadzimy szkolenia dla firm z tematyki związanej z obsługą WordPress, sklepami internetowymi, dropshippingiem itp.

Firma MOVON mocno wierzy i dąży do tworzenia lepszego świata poprzez wsparcie przedsiębiorczych osób, które podejmują działania zamiast narzekać. MOVON to nie tylko doradca dla organizacji , które dążą do harmonii między sukcesem biznesowym a społeczną odpowiedzialnością. Nasza pasja i misja koncentrują się na obszarze społecznym (Social) w ramach dyrektywy ESG. Jej misją jest tworzenie wartości dla społeczeństwa i trwałego rozwoju organizacji. MOVON dąży do tego, aby Przedsiębiorcy osiągali sukces, pozostając zgodnie ze swoimi wartościami i zasadami życiowymi, oraz aby dyrektywa o raportowaniu ESG była kierunkiem dla przyszłości biznesu.

PARK PROMOCJI – agencja marketingowa, specjalizująca się w eventach, reklamie i promocjach. Działamy od ponad 20 lat na terenie całego kraju. Współpracujemy z klientami z różnych branż, m.in. RTV, IT, AGD, Telecom, FMCG oraz sieciowymi sklepami, jak Media Markt, EURO, Media Expert. Jesteśmy autorem systemu CRM „raportuj.pl” do bieżącego raportowania sprzedaży dla rozproszonych zespołów sprzedażowych.
Pracowaliśmy z Whirlpool, Samsung, VIVO, Wittchen, Alshaya, Imperial Tobacco, Cersanit, Kolporter i wiele innymi.
Partnerzy












Kontakt
Napisz lub zadzwoń do nas w każdej sprawie dotyczącej FORUM.

Izabela Karkocha
izabela@forum-biznesowe-ebc.pl
tel: 508 906 053
Kontakt z uczestnikami Forum EBC.
Wsparcie techniczne Forum EBC.